مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 20:522022-08-20اجتماعي

وانتی ها و سد معبری های سطح منطقه 8 جمع آوری می شوند


جمع آوری سد معبری ها و وانتی های منطقه به منظور مقابله با بی نظمی، آلودگی های بصری و درخواست های متعدد شهروندان، مطابق قوانین با جدیت پیگیری و در حال انجام است.

- فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 در گفت وگو با خبرنگار فارس، با اعلام خبر رفع معضل چند ساله در خیابان شهید مدنی تهران، گفت: سد معبر، وانتی ها و بساط گستران علاوه بر ایجاد ترافیک در این خیابان، انواع حوادث و تخلفات راهنمایی و رانندگی را در پی داشته اند که رفع آن همواره یکی از مطالبات شهروندان و کسبه جهت امنیت تردد و کسب کار بوده است.

به گفته شهردار منطقه 8، این طرح در خیابانهای لشگر( شهید حیدری)، شهید فتاحی، دماوند و چهارراه نظام آباد پوشش داده می شود و جمع آوری وانتی ها و سد معبری ها در این محدوده ها در راستای تسهیل در عبور و مرور و رفع انواع آلودگی های بصری و مزاحمت های ایجاد شده و همچنین نگهداشت منطقه طرح جمع آوری وانت بارها و سد معبری ها در دستور کار قرار گرفت و با اعمال قانون تردد در این خیابان تسهیل می شود.

تنهایی با اشاره به اهمیت و رعایت حقوق شهروندی و رضایت اجتماعی در مدیریت شهری منطقه 8 اظهار داشت: هدف از این اقدام ، برقراری انضباط شهری، حفظ حقوق شهروندی و مطالبه شهروندان و رضایت کسبه این محدوده بوده و مقابله با بی نظمی ها و آلودگی های بصری و صوتی را با گشت زنی شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وانتی ها و سد معبری های سطح منطقه 8 جمع آوری می شوند

وانتی ها و سد معبری های سطح منطقه 8 جمع آوری می شوند