مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 23:522022-08-20اقتصادي

تقویت روابط با همسایگان از سیاست های مهم دولت سیزدهم است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: تقویت روابط با همسایگان از سیاست های مهم و دارای اولویت دولت سیزدهم به شمار می رود و در همین راستا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه،  جواد کرمی در دیدار با اعضای هیات اقتصادی از منطقه راپرین شمال عراق اظهارداشت: درصددیم با تسهیل روابط و رویه ها، روند توسعه روابط با همسایگان آذربایجان غربی را ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: در حوزه مرز کیله سردشت، با توجه به سابقه تاریخی همسایگی با منطقه شمال عراق، توجه ویژه ای به توسعه مراودات تجاری، فرهنگی و اقتصادی داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان.

غربی ادامه داد: درصددیم تا مشکلات محوطه و گمرک کیله سردشت را برطرف کنیم ضمن اینکه فعال شدن این مرز، از تاکیدات استاندار آذربایجان غربی است.

فرماندار کل راپرین شمال عراق هم در این دیدار با اشاره به لزوم توسعه روابط اقتصادی با آذربایجان غربی از طریق مرز کیله اظهار کرد: ما هم اهتمام و هم توقع داریم که روند تجارت مرزی تسهیل شود.

هیوا قرنی اضافه کرد: در سال های اخیر، حدود 15 میلیون دلار در حوزه عمرانی مرز کیله در بخش مربوط به شمال عراق هزینه شده که نشان می دهد ما به دنبال توسعه تجارت در این منطقه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت روابط با همسایگان از سیاست های مهم دولت سیزدهم است

تقویت روابط با همسایگان از سیاست های مهم دولت سیزدهم است