مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-21اقتصادي

گران ترین تبلیغات در اینستاگرام برای چه کسی است؟/ درآمد بلاگرها چقدر است؟


درآمد این افراد بسته به میزان فالور آن ها متغیر است؛ از 300هزار تومان برای هر استوری شروع می شود و تا 70میلیون تومان برای هر استوری هم می رسد.

- درآمد این افراد بسته به میزان فالور آن ها متغیر است؛ از 300هزار تومان برای هر استوری شروع می شود و تا 70میلیون تومان برای هر استوری هم می رسد.

یکی از سوالاتی که همواره ذهن فعالان مجازی را درگیر خود کرده، میزان درآمد بلاگرهاست؛ افرادی با پیج های رنگارنگ و اصولا جذاب، که با اشتراک لحظات زندگی و.

مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده و درآمدهای میلیونی و گاها میلیاردی به جیب می زنند.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در حال کار کردن باشید و خسته از کاری که می کنید، وارد اینستاگرام خود شوید تا کمی وقت بگذرانید و به اصطلاح خستگی در کنید؛ اینستاگرام را باز می کنید؛ با صفحات رنگی و جذابی مواجه می شوید؛ از صفحات خانه داری گرفته تا جوک و طنز و.

.

البته که این صفحات بسته به علایق شما متفاوت خواهد بود ولی قطعا شما هم در اینستاگرام خود، افرادی که به اصطلاح به نام بلاگر شناخته می شوند را دنبال می کنید.

احتمالا بارها در حین خستگی از کار، به خود گفته اید کاش بلاگر بودم؛ یا شاید بارها سرانگشتی درآمد ماهانه بلاگرها را حساب کرده و با خود فکر کرده اید چرا یک فرد بدون هیچ مهارتی باید چنین درآمدی داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران ترین تبلیغات در اینستاگرام برای چه کسی است؟/ درآمد بلاگرها چقدر است؟

گران ترین تبلیغات در اینستاگرام برای چه کسی است؟/ درآمد بلاگرها چقدر است؟