مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 12:322022-08-21اقتصادي

مجتمع صنایع دستی سنندج هفته دولت به بهره برداری می رسد


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: مجتمع صنایع دستی با سرمایه گذاری بیش از 22 میلیارد تومان و 22 کارگاه، هفته دولت در سنندج به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، یعقوب گویلیان ظهر امروز در بازدید فرماندار سنندج از مجتمع صنایع دستی شهر سنندج اظهار کرد: صنایع دستی استان مجموعه متنوعی از تولیدات صنعت گران است که با محوریت هنر و ذوق و خلاقیت این هنرمندان و با بهره گیری از مواد اولیه بومی تولید و عرضه می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: به منظور حمایت از هنرمندان صنایع دستی، این مجتمع با سرمایه گذاری بیش از 22 میلیارد تومان در سه طبقه و تعداد 22 کارگاه، در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این مجتمع برای 130 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود، عنوان کرد: در سال جاری با حمایت از هنرمندان صنایع دستی ضمن اشتغال آفرینی و کمک به اقتصاد پایدار، گام بلندی در زمینه معرفی فرهنگ اصیل منطقه برداشته ایم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: حمایت از صنعتگران کردستانی، اشتغال زایی، کارآفرینی و توسعه اقتصادی استان به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع صنایع دستی سنندج هفته دولت به بهره برداری می رسد

مجتمع صنایع دستی سنندج هفته دولت به بهره برداری می رسد