مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 11:122022-08-23سياسي

اجرای 30 برنامه به همت بسیج کارمندان قم در هفته دولت


مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان قم از اجرای 30 برنامه به مناسبت هفته دولت و روز قشر بسیج کارمندان خبرداد و گفت: برگزاری یادواره شهدا و برپایی میز خدمت خدمت به منظور پاسخگویی به دغدغه ها و مطالبات مردمی از جمله این برنامه هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار قم انجام شد، با بیان اینکه روحانیت بازوی قوی برای نیروهای مسلح و یاور بسیجیان است، اظهار کرد: روحانیت همیشه با حضور به موقع خود در صحنه به عنوان الگو و معیار حق طلبی مطرح است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اضافه کرد: یکی از روزهای این هفته را به عنوان روز قشر بسیج ادارات و کارمندان درنظر گرفته اند که این روز فرصتی برای ارائه دستاوردها و عملکرد بسیج ادارات و کارمندان است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان قم از برگزاری یادواره شهدای کارمند به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا خبرداد و گفت: میز خدمت به منظور پاسخگویی به دغدغه ها و مطالبات مردمی و انتقال مسائل به مدیران ارشد در هفته دولت برپا می شود.

وی گفت: 30 برنامه به مناسبت هفته دولت به ویژه روز قشر بسیج ادارات و کارمندان در دستور کار سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قم قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم با تعامل دستگاه ها و نهادها در راستای معرفی شهدای ادرات گام های مطلوبی بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 30 برنامه به همت بسیج کارمندان قم در هفته دولت

اجرای 30 برنامه به همت بسیج کارمندان قم در هفته دولت