مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 21:222022-08-23ورزشي

بازدید تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) از خبرگزاری فارس


تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از خبرگزاری فارس بازدید و با مدیرعامل و خبرنگاران این رسانه دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) عصر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس با پیام تیرانداز مدیرعامل این خبرگزاری دیدار و در راستای تعامل و استفاده از ظرفیت های بین دو مجموعه گفت وگو کرد.

  حجت الاسلام قاضی عسکر در این دیدار با قدردانی از تلاش های خبرنگاران فارس در انعکاس شفاف خبرها اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان آموزش مجازی در این مجموعه گفت: بیش از 7 هزار نفر از این دانشکده فارغ التحصیل شده اند که بیشتر آنها محققان برجسته ای در موضوع علم حدیث هستند.

  تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به گنجینه ارزشمند 92 هزار جلد کتاب در کتابخانه این دانشکده بیان کرد: این مجموعه آمادگی دارد برای استفاده خبرنگاران خبرگزاری فارس این ظرفیت عظیم را در اختیار آنها برای استخراج مطالب مفید و کاربردی قرار دهد.

حجت الاسلام قاضی عسکر در ادامه حضور خود در دفتر خبرگزاری فارس، از بخش های مختلف تحریریه ازجمله گروه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، زندگی، خبر خوب، رسانه و بین الملل بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) از خبرگزاری فارس

بازدید تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) از خبرگزاری فارس