مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 07:422022-08-24اقتصادي

82 پروژه عمرانی در سربیشه کلنگ زنی و افتتاح می شود


فرماندار سربیشه از افتتاح و کلنگ زنی 82 پروژه عمرانی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: بیش از 40 هزار نفر از مزایای این طرح برخوردار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سربیشه، محمدرضا لکزایی فرماندار سربیشه امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت گرامی داشت هفته دولت اظهار داشت: تعداد 82 پروژه عمرانی در حوزه های مختلف این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی افزود: اعتبار هزینه شده پروژه های هفته دولت در سربیشه بیش از 109 میلیارد تومان برآورد شده است.

فرماندار سربیشه تصریح کرد: در هفته دولت تعداد 2 پروژه جدید با اعتبار 5 ملییارد و 950 میلیون تومان در بخش دولتی کلنگ زنی خواهد شد.

لکزایی با اشاره به افتتاح 13 پروژه   شهری و 67 پروژه روستایی شهرستان سربیشه در هفته دولت یادآور شد: سهم اعتبار دولتی بیش از 95 میلیارد تومان و مشارکت بخش خصوصی 8 میلیارد تومان  می باشد.

وی گفت: با افتتاح این پروژه ها، 121 شغل مستقیم و تعداد زیادی تثبیت اشتغال در حوزه های مختلف کشاورزی و منابع طبیعی ایجاد شده و بیش از 40 هزار نفر نیز از مزایای آن برخوردار می شوند.

فرماندار سربیشه متذکر شد: جهاد کشاوزی با 12 پروژه به ارزش 850 میلیون تومان رتبه اول تعداد طرح های افتتاحی را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82 پروژه عمرانی در سربیشه کلنگ زنی و افتتاح می شود

82 پروژه عمرانی در سربیشه کلنگ زنی و افتتاح می شود