مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 09:022022-08-24سياسي

سید عمار الحکیم: تعرض به دستگاه قضایی، عراق را وارد آشوب می کند


رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با وزیر خارجه این کشور ضمن انتقاد از تعرض روز گذشته به دستگاه قضایی، تاکید کرد که این امر، عراق را وارد آشوب می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سیدعمار حکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار با فؤاد حسین ، وزیر خارجه عراق، تحولات سیاسی و نقش نیروهای سیاسی در پایان دادن به بن بست سیاسی کنونی و حمایت از منطق حکومت و قانون را بررسی کرد.

به اعلام دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی، در این دیدار که در دفتر سید عمار الحکیم در بغداد برگزار شد، وی بر ضرورت پیش گرفتن راه های قانونی و عرف های دموکراتیک برای بیان اندیشه تأکید کرد.

سید عمار الحکیم افزود که دستگاه قضایی از ارکان نظام سیاسی و اجتماعی کشور است و هرگونه تعرض به آن، عراق را وارد آشوبی می کند که هیچ کس از آن در امان نیست.

در این دیدار وضعیت دیپلماتیک عراق نیز بررسی شد و الحکیم خواستار برخورد با برخی رفتارهای فردی شد که به وجهه عراق و جایگاه منطقه ای و بین المللی آن آسیب می زنند.

وی همچنین بر اهمیت مشارکت عراق در نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر و تأکید بر مواضع ثابت عراق در عرصه های عربی و اسلامی تأکید کرد.

رسانه های عراقی دیروز (سه شنبه)، گزارش دادند که بعد از حمله به پارلمان، آشوبگران حامی جریان صدر، پیش از ظهر سه شنبه، به سوی ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید عمار الحکیم: تعرض به دستگاه قضایی، عراق را وارد آشوب می کند

سید عمار الحکیم: تعرض به دستگاه قضایی، عراق را وارد آشوب می کند