مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 16:072022-08-24اقتصادي

بهره برداری از 60 پروژه با 203 میلیارد تومان اعتبار در محمودآباد


طی هفته دولت امسال 60 پروژه مهم با 203 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد عصر امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت که به همراه معاونین و بخشداران مرکزی و سرخ رود در سالن اجتماعات برگزار شده بود، اظهار کرد: برای رفع مشکلات آب آشامیدنی شهرستان تاکنون 30 میلیارد تومان هزینه شده و 30 میلیارد دیگر هم اعتبار افزوده شده تا این مشکل قدیمی برای شهروندان مرتفع شود.

وی درخصوص برنامه های هفته دولت عنوان کرد: برای 60 پروژه مهم در سطح شهرستان 203 میلیارد تومان هزینه گردیده که در طول این هفته به بهره برداری خواهد رسید.

علیزاده خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم در محمودآباد بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه را در سطح شهرستان به ثمر رساندیم و با تخصیص اعتبار 55 میلیارد تومانی در ادامه پروژه های جدیدی در سطح شهرستان کلنگ زنی می شود.

فرماندار محمودآباد درباره مشکلات بخش سواحل تصریح کرد: داشتن 32 کیلومتر نوار ساحلی و راه دسترسی فراوان به ساحل چالش بزرگ دریا در محمودآباد بوده و با همه کمبود اعتبار هم اکنون 120 ناجی غریق فعال در حال انجام فعالیت و خدمت رسانی به مردم می باشند ولی عده ای از مسافران به هشدارهای ناجیان توجه نکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 60 پروژه با 203 میلیارد تومان اعتبار در محمودآباد

بهره برداری از 60 پروژه با 203 میلیارد تومان اعتبار در محمودآباد