مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 17:222022-08-24ورزشي

نساجی باید در فوتبال ایران آقایی کند/ روی حمایت هواداران حساب ویژه بازکردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان بندرانزلی اظهار کرد:  تشکر می کنم از همه شماها که این مسیر طولانی را تا مکان برگزاری این نشست خبری آمدید تا خبرهای تیم محبوب نساجی را پوشش بدهید؛ از تک تک شماها تشکر می کنم.

مطهری افزود: صحبت های خودم را در استان مازندران برای اولین بار اینگونه آغاز می کنم، اسطوره باشگاه لیورپول یک جمله معروفی دارد که فوتبال مسئله مرگ و زندگی هست یا نیست !؟ او می گوید این موضوع فراتر از مرگ و زندگی است.

وی ادامه داد: پس بنابراین من از هواداران نساجی می خواهم که همه جوره ما را حمایت کنند و پشت هم باشیم؛ نگاه ما یک نگاه ویژه به هوادارانمان است.

مطهری بیان کرد: در فوتبال ایران ما باید آقایی و خودمان را به فوتبال ایران ثابت کنیم؛ باید پرچم استان مازندران را بالا ببریم.

سرمربی نساجی بیان کرد: واقعا نگاه من نسبت به طرفداران اینگونه است و دوست دارم آنها هم از بازیکنان و کادرفنی حمایت کنند تا ان شالله بتوانیم اول یک فوتبال قابل احترام و در نهایت با نتایج خوب دل این هواداران را شاد کنیم.

مطهری در ادامه در خصوص تیم حریف صحبت کرد و افزود: ملوان تیم باسابقه ای است و وقتی اسم تیم ملوان می آید من خودم یاد آقا سیروس قایقران میافتم؛ چون او هم همبازی من بود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نساجی باید در فوتبال ایران آقایی کند/ روی حمایت هواداران حساب ویژه بازکردم

نساجی باید در فوتبال ایران آقایی کند/ روی حمایت هواداران حساب ویژه بازکردم