مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 23:122022-08-24اقتصادي

رونمایی از دستاورد جدید و مهم سازمان انرژی اتمی


معاون سازمان انرژی اتمی و مدیر عامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها گفت: سوم شهریورماه همزمان با هفته دولت و با حضور رییس سازمان انرژی اتمی سامانه پرتودهی محصولات کشاورزی در شهر بناب افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، پژمان شیرمردی معاون سازمان انرژی اتمی و مدیر عامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها  دیشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سوم شهریورماه همزمان با هفته دولت و با حضور رییس سازمان انرژی اتمی سامانه پرتودهی محصولات کشاورزی در شهر بناب افتتاح می شود.

رونمایی از دستاورد جدید سازمان در بناب معاون رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: روز پنجشنبه، سوم شهریور ماه یکی از دستاوردهای جدید سازمان انرژی اتمی در بناب رونمایی می شود.

وی تصریح کرد: با تلاش دانشمندان صنعت هسته ای کشور سامانه پرتودهی قابل حمل گاما برای محصولات کشاورزی، طراحی و صنعتی سازی شده است و این سامانه مبتنی بر پرتوی گاما برای بهره برداری از صنعت کشاورزی گام نخست سازمان در استفاده از این تکنولوژی محسوب می شود و ما محدودیتی در ساخت این تجهیز نداریم.

شیرمردی عنوان کرد: پیش از این در این حوزه برداشته بودیم.

وی اضافه کرد: در حوزه های مختلف مانند صنعت، کشاورزی ، سلامت و سایر بخش ها اقدامات خوبی در یک سال گذشته صورت گرفته است و از روز پنجشنبه و با افتتاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دستاورد جدید و مهم سازمان انرژی اتمی

رونمایی از دستاورد جدید و مهم سازمان انرژی اتمی