مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 15:122022-08-26سياسي

رزمایش کمک های مومنانه ادارات بندرلنگه برگزار شد+ فیلم وعکس


رزمایش کمک های مومنانه مدیران و کارمندان ادارات شهرستان بندرلنگه در دومین روز از هفته دولت با همکاری حوزه مقاومت بسیج ادارات برگزار شد.

-   وی افزود: این کمک های مومنانه شامل 200 بسته لوازم التحریر شامل کیف، دفتر و دیگر ملزومات دانش آموزی به ارزش هر بسته 400 هزار تومان می باشند.

فرماندار شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن سال تحصیلی جدید، در این هفته که به نام هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر مزین شده را غنیمت شمردیم تا یاری رسان دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد با تهیه لوازم التحریر برای این عزیزان باشیم.

علیرضا تابش جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه نیز در گفت وگو با فارس ضمن گرامیداشت هفته دولت  و یادوخاطره شهدان رجایی و شهید باهنر، اضافه کرد: رزمایش مومنانه توزیع دویست بسته لوازم تحریر که هرکدام به ارزش چهار میلیون ریال و جمعا هشتصد میلیون ریال  با هماهنگی های  فرمانداری شهرستان توسط بسیجیان کارمند حوزه بسیج ادارات تهیه شده و امروز برای توزیع در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار خواهد گرفت.

کمانداری مسؤول بسیج ادارات شهرستان بندرلنگه نیز با اشاره به شرایط و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، اظهار کرد: مردم کشورمان با وجود این مشکلات و با حس نوعدوستی همواره کنار هم بوده اند و رزمایش های متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک های مومنانه ادارات بندرلنگه برگزار شد+ فیلم وعکس

رزمایش کمک های مومنانه ادارات بندرلنگه برگزار شد+ فیلم وعکس