مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 19:172022-08-26پزشكي

زحمات آیت الله ناصری برای حوزه سلامت بسیار ارزشمند است


معاون وزیر بهداشت درمان آموزش پزشکی گفت: زحماتی که آیت الله ناصری برای حوزه سلامت کشید بسیار ارزشمند است؛ به ویژه در منطقه دولت آباد که در قسمت دیالیز بیمارستان سبب خیر شد و با دستان سخاوتمندانه شان به شکلی کار را حل می کرد.

- کمال حیدری معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تسلیت وفات آیت الله ناصری، اظهار داشت: این عالم بزرگوار در واقع ستون خیمه اصفهان بودند، همه بزرگان و مسؤولان هم هر زمان می خواستند انرژی و راهنمایی بگیرند یا توسلی داشته باشند و هر وقت به سختی ها می رسیدند و راه امیدی نداشتند سعی می کردند که از نفس و دعای ایشان قوتی بگیرند.

وی ادامه داد: بارها در برنامه های حوزه سلامت نزد ایشان می رسیدیم و علاوه بر وجهه خیری که داشتند، وجهه عرفانی شان هم باعث می شد تا با مدیران و مسؤولان استان خدمتشان برسیم تا با دعا و نصیحتی از وجودشان بهره بگیریم.

حیدری بیان داشت: آیت الله ناصری همواره با جمله های کوتاه اما ارزشمند ما را نصیحت می کرد.

معاون وزیر بهداشت یادآور شد: زحماتی که وی برای حوزه سلامت کشید بسیار ارزشمند بود؛ به ویژه در منطقه دولت آباد که در قسمت دیالیز بیمارستان سبب خیر شد، در درمانگاه ها و دیگر مناطق همکاران ما نزد ایشان می رفتند و همواره کمک می کردند و با دستان سخاوتمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زحمات آیت الله ناصری برای حوزه سلامت بسیار ارزشمند است

زحمات آیت الله ناصری برای حوزه سلامت بسیار ارزشمند است