مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 12:522022-08-27سياسي

مهمترین خواسته ایران بسته شدن پرونده PMD است


مهمترین خواسته ایران بسته شدن پرونده PMD است و باید این اتهامات واهی که مسئله هسته ای ایران نظامی است بسته شود زیرا ایران همواره اعلام کرده است که مسئله هسته ای خود یک مسئله صلح آمیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مذاکرات هسته ای، اظهار داشت: ایران دارای یک چارچوب و خطوط قرمزی است که باید طرف مقابل مخصوصا آمریکا بر این خطوط قرمز احترام بگذارد.

وی افزود: در مذاکره اخیر ایران سه مورد را به عنوان درخواست خود به طرف مقابل اعلام کرده و طرف مقابل هم پاسخ خود را به ایران ارسال کرده است که باید این پاسخ در جلسه شورای عالی امنیت ملی بررسی شود تا مشخص شود درخواست های ایران برآورده شده است یا نه؟.

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: مهمترین خواسته ایران بسته شدن پرونده PMD است و باید این اتهامات واهی که مسئله هسته ای ایران نظامی است بسته شود زیرا ایران همواره اعلام کرده است که مسئله هسته ای خود یک مسئله صلح آمیز است.

علیزاده تصریح کرد: موضوع بعدی دادن تضامین محکم است.

آمریکایی ها باید متعهد شوند اتفاقی که در سال 2018 رقم خورد دیگر تکرار نمی شود و اگر چنین موضوعی پیش آمد باید به ایران غرامت بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین خواسته ایران بسته شدن پرونده PMD است

مهمترین خواسته ایران بسته شدن پرونده PMD است