مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 12:572022-08-27اجتماعي

388 خیر مدرسه ساز در کرمانشاه فعالیت می کنند


مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 388 خیر مدرسه ساز در سطح استان، گفت: 256 نفر از این تعداد آقا، 65 بانو و 67 خیر حقوقی داریم.

- مرزبان نظری مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه،اظهار کرد: خوشبختانه استان کرمانشاه جایگاه خوبی در بحث مدرسه سازی و خیرین در کشور دارد.

وی با اشاره به فعالیت 388 خیر مدرسه ساز در سطح استان، ادامه داد: 256 نفر از این تعداد آقا، 65 بانو و 67 خیر حقوقی داریم که خیلی ها غیربومی هستند.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه هدف این اداره کل برای کمک خیرین در سال گذشته را حدود 50 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در سال 1400 بیش از این مبلغ و حدود 54 میلیارد تومان کمک خیرین را جذب کردیم.

وی به انجام پویش های مختلف برای کمک خیرین در امر مدرسه سازی اشاره و بیان کرد: پویش صحن حرم؛ مدرسه ام در حال حاضر در جریان است که به نیابت امام رضا(ع)، هشت مدرسه استثنایی در کشور ساخته خواهد شد که تا به امروز با شرکت 9 هزار نفر از استان در این پویش جایگاه سوم کشور را از آن خود کرده که انتظار داریم با افزایش خیرین یکی از هشت مدرسه استثنایی را در استان کرمانشاه بسازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

388 خیر مدرسه ساز در کرمانشاه فعالیت می کنند

388 خیر مدرسه ساز در کرمانشاه فعالیت می کنند