مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 23:122022-08-29اقتصادي

10 میلیون تومان سهام عدالت به بازماندگان تحت پوشش اختصاص می یابد


برای هر یک از بازماندگان دو دهک کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی به بهزیستی 10 میلیون تومان سهام عدالت اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در هفته دولت از خبرگزاری فارس بازدید کرد و ضمن دیدار با مدیرعامل و مدیران خبرگزاری فارس، در جریان فرآیند تهیه و انتشار اخبار قرار گرفت و در گفت وگو با خبرنگاران فارس به پرسش های آنان پاسخ داد.

وی در مورد سهام عدالت این را گفت: دولت طبق قانون بودجه سال جاری مکلف است به جاماندگان دو دهک کم درآمد شامل افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی سهام عدالت اختصاص دهد که تا آخر سال این کار انجام خواهد شد، همچنین در مورد پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی گفت: حجم مطالبات این صندوقها 130 هزار میلیارد تومان است که به تایید سازمان حسابرسی رسیده و امسال این رقم باید از محل سهام دولت تسویه شود، بعد از آن اگر اموال مازادی از دولت در شرکتها ماند، صرف اختصاص به سهام عدالت جاماندگان از 6 دهک کم درآمدی خواهد شد.

متن گفت وگوی فارس با احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به شرح زیر است: فارس : در مورد مصوبه اخیر شورای عالی بورس در باره تشکیل بورس بین المللی و جزییات آن و نیز سهم بورس بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیون تومان سهام عدالت به بازماندگان تحت پوشش اختصاص می یابد

10 میلیون تومان سهام عدالت به بازماندگان تحت پوشش اختصاص می یابد