مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 02:022022-08-29اجتماعي

بوشهری ها مراقب شیوه های جدید کلاهبرداری در پوشش اربعین باشند


رییس پلیس فتا استان از کلاهبرداری و فیشینگ با ترفند جذب کمک های مردمی جهت نذورات اربعین حسینی خبر داد و به افرادی که قصد کمک به مساجد و تکایا برای برگزاری مراسمات عزاداری و سوگواری شهدای کربلا را دارند هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ مهدی قاسمی رییس پلیس فتا استان بوشهر شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بخشی از مردم گرانقدر استان که فرصت و حضور در مسیر اربعین و خدمت به زوار پیاده روی عاشقان اباعبدالله در موکب ها را ندارند یا قصد کمک به مساجد و تکیه ها برای برگزاری مراسمات عزاداری و سوگواری شهدای کربلا را دارند،کمک های خود را بعضاً بصورت اینترنتی پرداخت می کنند.

رییس پلیس فتا استان بوشهر افزود: این مجرمین سایبری در مواردی با طرح موضوع جمع آوری کمک های نقدی و نذورات مردمی برای برپایی موکب یا پذیرایی از زوار اربعینی، پیام هایی را در شبکه اجتماعی حاوی لینک پرداخت اینترنتی جعلی یا معرفی شماره حساب در اختیار کلاهبرداران بعنوان حساب هیأت های مذهبی یا خادمین موکب برای کاربران ارسال و بدینوسیله کلاهبرداری می کنند.

وی ادامه داد: در نمونه های دیگر، مشاهده می شود که آگهی ثبت نام دریافت ارز اربعینی با تبلیغ قیمت پرداختی پایین تر از بازار را در شبکه های اجتماعی و یا سایت های نامعتبر انتشار، و وجوهی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهری ها مراقب شیوه های جدید کلاهبرداری در پوشش اربعین باشند

بوشهری ها مراقب شیوه های جدید کلاهبرداری در پوشش اربعین باشند