مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 03:322022-08-30اقتصادي

فعال اقتصادی: صاحبان صنایع افزایش بهای گاز مصرفی را منطقی نمی دانند


رییس انجمن صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز با اشاره به توسعه و ارتقاء شرایط صنعت پوشاک، گفت: صنایع افزایش 9 برابری بهای گاز مصرفی را اقدامی غیر منطقی می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محسن گرجی، مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صمت در سخنانی از برنامه ریزی های این وزارتخانه در ایجاد تحول در چهار محور مهم سرمایه گذاری و تولید ، نو آوری ، بازر و تجارت خارجی و بهبود فضای کسب و کار خبر داد.

گرجی گفت: در ساختار جدید فعالیت دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صمت 50 درصد به فعالیت ها در حوزه های نوآوری و فناوری، سرمایه انسانی و روش های کسب و کار افزوده شده است.

وی افزود: خیلی از مشکلات مطرح شده در حوزه نساجی و پوشاک ناشی از افزایش تعرفه آب و گاز است که این مهم را می توان در حوزه فناوری و نوآوری ها مورد بررسی قرار داد.

وی با تاکید بر ضرورت نگاه پروژه ای به مشکلات گفت: باید به مشکلات صنعت نساجی و پوشاک از جمله در بحث تامین که با این کشور داریم امکان کشت پنبه فرازمینی در مغولستان برای تامین نیازهایمان به این محصول فراهم است.

وی افزود: کشور مغولستان به دلیل وضعیت مناسب آب و هوایی و پهناوری سرزمینی می تواند برای کشت پنبه فرا سرزمینی نیاز صنایع نساجی و پوشاک کشورمان را برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال اقتصادی: صاحبان صنایع افزایش بهای گاز مصرفی را منطقی نمی دانند

فعال اقتصادی: صاحبان صنایع افزایش بهای گاز مصرفی را منطقی نمی دانند