مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 08:172022-08-30اقتصادي

رشد 36 درصدی صادرات کالا در سه ماهه نخست سال جاری در خوزستان


مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 4.

3 میلیون تُن کالا به ارزش بیش از دو میلیارد دلار از خوزستان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید سعید حسینی نژاد مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی در دو سال اخیر تاثیر منفی بر بازار گذاشته و به همین دلیل عرضه این محصولات برای حمایت از کسب و کارها و حمایت از مردم و خرید کالا با قیمت مناسب برای اولین در نمایشگاه های هفته دولت به چنین بخشی اختصاص یافت.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با هماهنگی مدیر نمایشگاه این غرفه ها بصورت رایگان در اختیار واحدهای تولیدی قرار گرفت تا بتوانند از این فرصت برای معرفی و فروش محصولات خود استفاده کنند.

وی بیان کرد: در بحث تجارت و تنظیم بازار نیز اقداماتی صورت گرفته و با توجه به جمعیت پنج میلیون نفری استان که بازار مناسبی را تشکیل می دهد، برای انسجام بخشی به استان یک برنامه عملیاتی همراه با شاخص های ارزیابی برای تمام شهرستان ها باتوجه به شرایط و فضای اقتصادی و کسب و کار شهرستان تعیین، تعریف و ابلاغ شد.

حسینی نژاد عنوان کرد: در این برنامه عملیاتی برای 29 شهرستان در بازه های سه ماهه گزارش گیری و نمره دهی از 100 انجام می شود و با توجه به اینکه کارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 36 درصدی صادرات کالا در سه ماهه نخست سال جاری در خوزستان

رشد 36 درصدی صادرات کالا در سه ماهه نخست سال جاری در خوزستان