مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 14:072022-08-30سياسي

ثبت و محافظت از مالکیت فکری محصولات دانش بنیان تسهیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا شاکری عضو هیات مدیره شرکت دانشگاهی حقوق مالکیت فکری تهران با اشاره به این که ثبت اختراع و حفظ دست آورد ها از دغدغه های اصلی شرکت های دانش بنیان است، - تجاری سازی، دفاع از مالکیت فکری و ثبت محصولات دانش بنیان از جمله خدمات مهمی است که امروز به راحتی در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا شاکری عضو هیات مدیره شرکت دانشگاهی حقوق مالکیت فکری تهران با اشاره به این که ثبت اختراع و حفظ دست آورد ها از دغدغه های اصلی شرکت های دانش بنیان است، گفت: یکی از نخستین اقدامات برای حفاظت از اموال فکری، ثبت آن در مراجع صالح داخلی یا خارجی است.

از این رو، یکی از خدمات شرکت دانشگاهی حقوق مالکیت فکری، ارائه خدمات ثبتی در حوزه مالکیت صنعتی و مالکیت ادبی و هنری در داخل و خارج از کشور است.

ثبت اختراع دانش بنیان ها در خارج از کشورخدمت ثبت اختراع در ایران در قالب تنظیم و نگارش شرح اختراعات، مشاوره در تنظیم اظهارنامه، فایلینگ اختراع در سامانه ثبت و پیگیری امور اداری مربوطه تا اخذ گواهینامه ارائه می شود.

شرکت می تواند خدمات ثبت اختراعات در خارج از ایران را در قابل ترجمه انگلیسی شرح اختراعات، مشاوره در تنظیم اظهارنامه، فایلینگ اختراع در ادارات ثبت اختراع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت و محافظت از مالکیت فکری محصولات دانش بنیان تسهیل شد

ثبت و محافظت از مالکیت فکری محصولات دانش بنیان تسهیل شد