مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 14:522022-08-30سياسي

دولت سیزدهم اقتصاد کشور را به مذاکرات گره نزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی ظهر امروز در مراسم هفته دولت در مصلی امام خمینی (ره) رشت، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصت و زمینه ای برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولتمردان است.

  وی با تاکید بر لزوم توجه به بیان شاخصه های دولت در طراز انقلاب اسلامی افزود: شاخصه های دولت در طراز انقلاب اسلامی باید برای مردم بیان شود تا از این طریق بتوان عملکرد دولت های گذشته را بررسی کرد.

  رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه دولت سیزدهم تمامی شاخصه هایی دولت کریمه و انقلابی را دارا است، تصریح کرد: دولت با اقدامات جهادی خود در حال انجام اموری است که تورم به زیر 42 درصد رسیده است.

  سعیدی با بیان اینکه رشد نقدینگی برای دولت ها یک آفت محسوب می شود، تصریح کرد: رشد نقدینگی منجر به افزایش تورم در کشور می شود ولی این امر مورد توجه دولت گذشته قرار نگرفت زیرا دولت سیزدهم کشور را با رشد نقدینگی چهار هزار میلیارد تومانی در دست گرفت که حتی در تامین کالاهای اساسی هم مشکل داشته است.

  وی با تاکید بر لزوم توجه به اقدام مهم دولت در اصلاح یارانه و حذف ارز ترجیحی گفت: اصلاح ارز ترجیحی بهترین اقدام دولت بوده زیرا انجام این مهم یک کار سنگین بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم اقتصاد کشور را به مذاکرات گره نزد

دولت سیزدهم اقتصاد کشور را به مذاکرات گره نزد