مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 15:122022-08-30اجتماعي

مرز مهران و شلمچه به روی موکب های اربعینی باز شد


دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین از باز شدن مرزهای مهران و شلمچه به روی موکب های اربعینی خبر داد و گفت: موکب ها می توانند تجهیزات خود را از این مرزها به عراق ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، مرزهای ایران و عراق از عصر روز گذشته به دلیل ناآرامی ها در عراق بسته شد و نه تنها زائران، بلکه موکب داران نیز پشت مرزها منتظر شدند.

چرا که طرف عراقی مرزها را به منظور نبود امنیت لازم بسته بود.

یوسف افضلی، دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه از لحظاتی دیگر موکب ها می توانند به مرزها مراجعه و به عراق بروند، اظهار داشت: با تصمیم ستاد مرکزی اربعین و برقراری امنیت، مرز شلمچه و مهران برای تردد موکب های اربعینی باز شده است و موکب دارانی که وسایل و تجهیزات خود را قرار بود به عراق ارسال کنند، می توانند مجدد اقدام کرده و به مرزها بروند.

وی از موکب دارانی که به دلیل بسته بودن مرز از شب گذشته در شهرهای مرزی و مسیر پایانه های مرزی متوقف شده بودند، خواست تا از مرزهای مهران و شلمچه وارد عراق شوند و حرکت خود را ادامه دهند.

پیش از این موکب های اربعین می توانستند از مرز خسروی و چذابه هم وسایل و تجهیزات موکب ها را تا جمعه به عراق ارسال کنند و پس از آن ارسال وس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز مهران و شلمچه به روی موکب های اربعینی باز شد

مرز مهران و شلمچه به روی موکب های اربعینی باز شد