مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 15:322022-08-30اجتماعي

مرز خسروی و شلمچه بازگشایی شد/ عبور 40 زائر به سمت عتبات


نوروزی رییس پایانه مرز خسروی در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: فعالیت معمول این پایانه از ساعتی پیش از سر گرفته شده و تردد فردی و گروهی زوار بدون مشکل در حال انجام است.

  نوروزی ادامه داد: فعالیت مرز خسروی همانند سنوات قبل از ساعت 5 صبح الی 17 عصر است و امروز نیز 40 زائر از این مرز به سمت عتبات عالیات عازم شدند.

  وی تصریح کرد: تردد فردی و گروهی از مرز خسروی انجام می شود و با تلاش شبانه روزی صورت گرفته امکانات باز شده؛ مرزهای مهران و چذابه هم به زودی بازگشایی خواهد شد.

مرز مهران و شلمچه به روی موکب های اربعینی باز شد یوسف افضلی، دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه از لحظاتی دیگر موکب ها می توانند به مرزها مراجعه و به عراق بروند، اظهار داشت: با تصمیم ستاد مرکزی اربعین و برقراری امنیت، مرز شلمچه و مهران برای تردد موکب های اربعینی باز شده است و موکب دارانی که وسایل و تجهیزات خود را قرار بود به عراق ارسال کنند، می توانند مجدد اقدام کرده و به مرزها بروند.

وی از موکب دارانی که به دلیل بسته بودن مرز از شب گذشته در شهرهای مرزی و مسیر پایانه های مرزی متوقف شده بودند، خواست تا از مرزهای مهران و شلمچه وارد عراق شوند و حرکت خود را ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز خسروی و شلمچه بازگشایی شد/ عبور 40 زائر به سمت عتبات

مرز خسروی و شلمچه بازگشایی شد/ عبور 40 زائر به سمت عتبات