مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 07:572022-08-31سياسي

اراضی موقوفی کوهین سند دار شدند/ اعطای200 جلد سند به مالکین واحدهای مسکونی


آیین اهدای سند مالکیت به شهروندان کوهین با حضور فرماندار شهرستان قزوین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، طی مراسمی و به مناسبت هفته دولت در جلسه شورای اداری بخش کوهین و با حضور کاظمی فرماندار شهرستان قزوین، مهدوی دوست مدیر بنیاد مسکن شهرستان قزوین و مدیر اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان قزوین و سایر مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان، تعداد 200 جلد سند مالکیت واحدهای مسکونی شهر کوهین به مالکین اعطا شد.

عباس کاظمی در آیین اهدای سند مالکیت به شهروندان کوهین، تصریح کرد: اراضی کوهین اعم از کشاورزی و مسکونی موقوفی بودند که با تلاش و همکاری بخشدار و شهردار کوهین با اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین هماهنگی صورت گرفت و در گام اول مشکل موقوفه بودن این اراضی حل شد.

وی افزود: در حال حاضر زمین های این شهر آزاد و سند دار شدند، 450 نفر برای دریافت سند درخواست دادند که در گام اول 200 نفر تایید و امروز سند به آن ها تحویل داده شد، 250 درخواست دیگر نیز در دست بررسی است و به زودی سند آن ها نیز صادر می شود.

کاظمی بیان کرد: کوهین ظرفیت های صنعتی خوبی دارد که با توجه به طرح های ارائه شده به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این شهر خواهیم بود، همچنین با سند دار شدن زمین ها املاک ارزش افزوده پیدا می کند و زمینه و انگیزه سرمایه گذاران برای سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی موقوفی کوهین سند دار شدند/ اعطای200 جلد سند به مالکین واحدهای مسکونی

اراضی موقوفی کوهین سند دار شدند/ اعطای200 جلد سند به مالکین واحدهای مسکونی