مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 13:322022-08-31اقتصادي

قراردادن بورس در چهارراه اصلی اقتصاد ایران جزو برنامه های وزارت صمت است


قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت: قرار دادن بورس به عنوان چهار راه اتصال مؤلفه های واردات، صادرات، تولید و مصرف جزو برنامه های وزارتخانه است که نقطه تعالی آن قیمت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اصفهان به نقل از روابط عمومی  استانداری اصفهان، محمدصادق مفتح قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اصفهان با اشاره به اینکه سیاست دولت سیزدهم بر این است که کل نیازهای کشور مبتنی بر بورس تامین شود، اظهار کرد: نهاده های تولید اعم از فولاد، سیمان و پتروشیمی مبتنی بر بازار بورس است؛ به طوری که اکنون در عرصه فولاد و سیمان بدون اینکه وارد نرخ گذاری شویم، از همان مکانیسم عرضه و تقاضا به یک بلوغ کامل رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه بورس کالا مطمئن ترین ابزار، مکان و بستر برای فعالان اقتصادی است، عنوان کرد: قرار دادن بورس به عنوان چهار راه اتصال مؤلفه های واردات، صادرات، تولید و مصرف جزو برنامه های وزارتخانه است که نقطه تعالی آن قیمت است.

مفتح ادامه داد: رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه حسن این بازار در این است که فعالان اقتصادی را از اتفاقات آینده مطمئن می سازد، بنابراین فضای آرامی را خواهیم داشت و نگرانی فعالان اقتصادی رفع می شود، ادامه داد: در این بازار صادرات و واردات و مصرف داخلی جایگاه خود را پیدا می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادن بورس در چهارراه اصلی اقتصاد ایران جزو برنامه های وزارت صمت است

قراردادن بورس در چهارراه اصلی اقتصاد ایران جزو برنامه های وزارت صمت است