مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 09:022022-09-01سياسي

اولین جلسه مطالبه گری دانشجویی با اعضای شورای شهر کرج برگزار شد


محمدرضا فلاحی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو از برگزاری جلسه اعضای این شورا و جمعی از فعالان تشکلی با پنج عضو شورای شهر کرج خبر داد و گفت: - دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز از برگزاری جلسه اعضای این شورا و جمعی از فعالان تشکلی با پنج عضو شورای شهر کرج خبر داد.

محمدرضا فلاحی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو از برگزاری جلسه اعضای این شورا و جمعی از فعالان تشکلی با پنج عضو شورای شهر کرج خبر داد و گفت: این اولین جلسه از سلسله جلسات مطالبه گری از مسئولان استانی بود.

فلاحی با بیان اینکه این برنامه در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، گفت: رییس شورای شهر، نایب رییس و سخنگوی شورا، رییس مرکز پژوهش های شورا و دو تن از اعضای شورای شهر کرج در این جلسه حضور داشتند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز ادامه داد: دانشجویان 10 سوال از اعضای شورای شهر پرسیدند؛ این سوالات درباره موضوعاتی مانند حواشی اخیر شورا درباره بستگان یکی از اعضا، دخالت مدیران در روند انتخابات، چگونگی مبارزه شورای شهر با بستر های فسادزا، دخالت اعضای شورای در انتصابات شهرداری، بودجه فرهنگی و عمرانی شهرداری، طرح تفصیلی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه مطالبه گری دانشجویی با اعضای شورای شهر کرج برگزار شد

اولین جلسه مطالبه گری دانشجویی با اعضای شورای شهر کرج برگزار شد