مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 09:472022-09-03اجتماعي

ادامه آتش سوزی در بخش عراقی هورالعظیم


معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به ادامه آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، گفت: رطوبت فعلی هوا مانع مشتعل شدن حریق در تالاب است و در صورت کاهش رطوبت و وزش باد به سمت شرقی تالاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید عادل مولا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم اظهار کرد: امسال حدود 350 هکتار از عرصه بخش ایرانی تالاب هورالعظیم دچار حریق شده و هر زمان حریق رخ داده سریعاً آتش مهار شده است اما در همین مدت حدود 22 هزار هکتار از بخش عراقی تالاب نیز دچار حریق شده است.

وی افزود: اثر منفی حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم از جمله سرایت آتش سوزی به بخش ایرانی و انتشار دود آن که گاهی علاوه بر شهرهای مرزی، اهواز را هم درگیر می کند، بر ایران نیز تأثیر می گذارد.

معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: بر اساس آخرین اطلاعات همچنان بخش عراقی تالاب در حال سوختن است و دود در بخش عراق وجود دارد اما رطوبت هوا مانع مشتعل شدن آن است.

در صورت کاهش رطوبت و وزش باد به سمت شرقی تالاب ممکن است در روزهای آینده دود ناشی از حریق بخش عراقی هورالعظیم مجدداً شهرهای دشت آزادگان، هویزه و اهواز را درگیر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه آتش سوزی در بخش عراقی هورالعظیم

ادامه آتش سوزی در بخش عراقی هورالعظیم