مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 10:322022-09-03سياسي

همکاری پارک فناوری فاوا و شرکت های روسی


مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) گفت: این پارک علاقه مند به ایجاد همکاری راهبردی مشترک با شرکت های روسی با هدف دستیابی به فناوری نوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد جعفر صدیق دامغانی زاده، در بازدید یوری کیریانوف، معاون وابسته بازرگانی سفارت روسیه و نماینده شرکت روستک (Rostec) در تهران و الکساندر فومینیخ، کارمند نمایندگی سفارت فدراسیون روسیه در تهران از این پارک، فعالیت پارک فاوا را فن آوری اطلاعات و ارتباطات معرفی و افزود: با این وجود امکان همکاری در زمینه صنایع فضای هوایی غیرنظامی (civil air space industries) نیز وجود دارد.

  وی با اشاره به توسعه همکاری شرکت های خصوصی پارک فاوا با شرکت روستک و ایجاد مرکز نوآوری مشترک با این شرکت در پارک فاوا خاطرنشان کرد: پارک فاوا در زمینه توسعه همکاری شرکت های خصوصی 2کشور نقش تسهیل گر را ایفا خواهد کرد.

  صدیق دامغانی زاده همچنین در ارتباط با ایجاد مرکز نوآوری مشترک با روستک در پارک، گفت: تأمین بخش عمده ای از زیرساخت های مورد نیاز برعهده پارک فاوا خواهد بود.

  در ادامه یوری کیریانوف، معاون وابسته بازرگانی سفارت روسیه و نماینده شرکت روستک در تهران ضمن تشکر از برگزاری این جلسه به معرفی شرکت روستک پرداخت و گفت: شرکت روستک در 48 کشور دنیا نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری پارک فناوری فاوا و شرکت های روسی

همکاری پارک فناوری فاوا و شرکت های روسی