مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 11:472022-09-03اجتماعي

نحوه ارسال برگ تردد ویژه اربعین چگونه است؟


بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، شهروندان متقاضی صدور گذرنامه که قبل از این فاقد گذرنامه بوده یا تاریخ صدور گذرنامه هایشان مربوط به قبل از ششم شهریور ماه سال 1391 است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سخنگوی فراجا اعلام کرد که برگ تردد ویژه اربعین یا همان گذر موقت اربعین حداکثر ظرف 72 ساعت و از طریق اداره پست به آدرس متقاضیان ارسال می شود.

سردار مهدی حاجیان درباره زمان ارسال برگ های تردد ویژه اربعین گفت: برگ های تردد ویژه اربعین یا همان گذر موقت اربعین حداکثر ظرف 72 ساعت و از طریق اداره پست به آدرس متقاضیان و مشتاقان حضور در راهپیمایی عظیم و معنوی اربعین حسینی (ع) تحویل می شود.

وی درباره نحوه تقاضا برای دریافت این برگ ها نیز گفت: مردم عزیز برای درخواست برگ تردد ویژه اربعین صرفا به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند و به هیچ وجه به مراکز صدور گذرنامه مراجعه نکنند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، سخنگوی فراجا گفت: مراجعه به مراکز صدور گذرنامه صرفا برای تمدید مهلت اعتبار گذرنامه های فاقد اعتبار است.

چه کسانی می توانند برگ تردد دریافت کنند؟بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، شهروندان متقاضی صدور گذرنامه که قبل از این فاقد گذرنامه بوده یا تاریخ صدور گذرنامه هایشان مربوط به قبل از ششم شهریور ماه سال 1391 است، می توانند برای اخذ خدمات به دفاتر پلیس + 10 مراجعه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ارسال برگ تردد ویژه اربعین چگونه است؟

نحوه ارسال برگ تردد ویژه اربعین چگونه است؟