مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 21:372022-09-03سياسي

دولت به برگزاری اجلاسیه «بزرگداشت مجاهدان در غربت» کمک کند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در دولت مردمی آیت الله رییسی، مساعدت ویژه به برگزاری هرچه بهتر اجلاسیه بین المللی «بزرگداشت مجاهدان در غربت» انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان عصر امروز در جلسه هماهنگی هفتمین اجلاسیه بین المللی بزرگداشت مجاهدان در غربت که با حضور استاندار سمنان در سالن غدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد:  این اجلاسیه بین المللی باعث افتخار کشور، استان سمنان و دامغان است که از برگزارکنندگان آن قدردانی می کنم.

وی افزود: در آستانه نظم جدید جهانی، جمهوری اسلامی ایران در حوزه نهضت مقاومت و در بخش های سخت افزار و نرم افزار وظایف سنگینی برعهده دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) و بسیاری از ائمه معصومین (ع) در طول مدت زندگی خود از مجاهدان در غربت بودند.

مطیعی بیان کرد: ان شاءالله در دولت مردمی آیت الله رییسی، مساعدت ویژه به برگزاری هرچه بهتر این اجلاسیه بین المللی انجام خواهد شد.

بسیج امکانات برای برگزاری اجلاسیه مجاهدان در غربت سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: خدمتگزاری برای برگزاری هرچه بهتر هفتمین دوره اجلاسیه مجاهدان در غربت برای همه ما باعث افتخار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به برگزاری اجلاسیه «بزرگداشت مجاهدان در غربت» کمک کند

دولت به برگزاری اجلاسیه «بزرگداشت مجاهدان در غربت» کمک کند