مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 07:372022-09-04ورزشي

برترین دارترهای استانهای خراسان معرفی شدند


پرونده مسابقات قهرمانی دارت خراسان جنوبی در سالن پرفسور گنجی بیرجند با معرفی برترین ها بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در راستای شناسایی استعدادهای بالقوه ورزشی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی  یک دوره مسابقات قهرمانی دارت آزاد خراسان جنوبی گرامیداشت هفته دولت برگزار شد.

در این رویداد ورزشی 50 دارتر برتر خراسان جنوبی، خراسان شمالی و رضوی در سالن پرفسور محمدحسن گنجی مجموعه ورزشی ولایت بیرجند سیبل رقابت ها را نشانه رفتند.

در بخش آقایان مسابقات قهرمانی دارت خراسان جنوبی گرامیداشت هفته دولت رضا محمدی از خراسان جنوبی بر سکوی نخست رقابت ها ایستاد، الیاس ایزدی از خراسان جنوبی مقام دوم را کسب کرد، مجتبی فروتن از خراسان جنوبی و اسماعیل شادمهر از خراسان شمالی حائز مقام سوم مشترک شدند.

در بخش بانوان این رویداد ورزشی استانی هدیه یوسف پور از خراسان رضوی در جایگاه قهرمانی رقابت ها ایستاد، فروزان زارعی از خراسان جنوبی رتبه دوم را کسب کرد،عرفانیان و بتول داوری از خراسان جنوبی نیز سکوی سوم مشترک را بدست آوردند.

در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی  دارت خراسان جنوبی گرامیداشت هفته دولت  که با حضور محمدحسین خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و حمیدرضا مومنی دبیر انجمن دارت کشور از برترین های رقابت ها با حکم و مدال و جوائز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین دارترهای استانهای خراسان معرفی شدند

برترین دارترهای استانهای خراسان معرفی شدند