مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 12:522022-09-04اقتصادي

عدم تمرکز بر راه حل عامل به نتیجه نرسیدن تحقیق و تفحص های مجلس است


نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازتحقیق و تفحص از شرکت های خودروسازی گفت: یکی از دلایلی که تحقیق و تفحص های مجلس مشکلی را حل نمی کند، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس، صنعت ضمن اشاره به این مسئله گفت: در صنعت خودروسازی ما رانت هایی وجود دارد که افراد تصمیم گیر را تحت تأثیر خود قرار می دهد.

وی با اشاره به مشکلات صنایع در بخش های مختلف افزود: یکی از مشکلات صنایع ما در بخش های مختلف این است که با وجود یارانه زیادی که به آنها تخصیص داده می شود کالاهای تولیدی شان، گران به بازار عرضه می شود و در مسیر فقط به جیب عده ای خاص می رود و با وجود مواد اولیه ارزان، انرژی ارزان و نیروی کار ارزان، کالایی تقریبا هم قیمت بازار جهانی به جامعه عرضه می کنند.

برای اصلاح این مسئله باید این صنایع ساماندهی شوند و بعد یارانه آنها قطع شود وگرنه اگر یکباره یارانه آنها قطع شود صنایع ما به تعطیلی کشانده می شوند.

متن کامل گفت وگوی علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع با فارس را در زیر بخوانید: فارس: ارزیابی شما از سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت چیست؟ جدی: سفرهای استانی رییس جمهور خلاءها را تا حدودی کم کرده و این سفرها باعث می شود دولت در ابتدای کار خود مدیران در سراسر کشور را ملزم سازد مشکلات همه استان ها را احصا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تمرکز بر راه حل عامل به نتیجه نرسیدن تحقیق و تفحص های مجلس است

عدم تمرکز بر راه حل عامل به نتیجه نرسیدن تحقیق و تفحص های مجلس است