مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 16:522022-09-05سياسي

بورسیه شغلی دانشگاه یزد/ طرحی استانی که در حال ملی شدن است


طرح بورسیه شغلی دانشگاه یزد ، قرار است پس از بازنگری، به عنوان یک طرح ملی برای کنکور سال آینده به تصویب هیأت دولت برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یزد، در اجلاس رؤسای دانشگاه های سراسر کشور در تهران، رییس دانشگاه یزد در یک پنل آموزشی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از رؤسای دانشگاه های کشور به تشریح اهداف و مراحل اجرای این طرح پرداخت.

عباس کلانتری با اشاره به نیاز جوانان به مهارت آموزی و برخورداری آنان از یک شغل مناسب، اشتغال جوانان را به عنوان پیش نیاز تحکیم بنیان و اشتغال آفرین و همچنین جذب نخبگان و به کارگیری آنان در فعالیت های مولد داخلی از دیگر اهدافی است که در چارچوب این طرح دنبال می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان ویژگی ها و مزایای طرح بورسیه شغلی، افزود: دانشجویان در چارچوب این طرح با حضور در محیط کار به میزان دو روز در هفته علاوه بر مهارت آموزی و تضمین آینده شغلی خود از حمایت های قانون کار نیز بهره مند خواهند شد.

کلانتری تصریح کرد: برخورداری از بیمه درمان و حوادث، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر با کسب مجوز از واحد صنعتی، بهره مندی از مزایای طرح شهید وزوایی بنیاد نخبگان از بدو ورود و دریافت کمک هزینه طرح شهید وزوایی در مدت تحصیل در صورت تداوم احراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورسیه شغلی دانشگاه یزد/ طرحی استانی که در حال ملی شدن است

بورسیه شغلی دانشگاه یزد/ طرحی استانی که در حال ملی شدن است