مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 15:072022-09-06اقتصادي

روسیه: بازارهای جایگزین غرب را برای محصولات خود باز کرده ایم


رییس اتاق بازرگانی روسیه اعلام کرد که به دنبال تحریم های غربی، بازارهای جایگزین برای صادرات غیرنفتی خود باز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از در حاشیه مجمع اقتصادی شرق درباره چشم انداز تجاری روسیه  با توجه به بسته شدن بازارهای اروپایی به روی محصولات روسی در چارچوب تحریم های غرب سخن گفت.

کاترین تاکید کرد که تلاش روسیه در خصوص یافتن بازارهای جایگزین برای صادرات غیرنفتی روسیه پس از کاهش آنها به دلیل تحریم ها در حال انجام است.

وی افزود:  روسیه بازارهای امیدوار کننده ای برای محصولات خود دارد و کار برای انطباق با واقعیت جدید و جذب بازارهای جدید از جمله بازارهای کشورهای آسه آن (برونیی، کامبوج، اندونزی، لائوس، مالزی، میانمار، فیلیپین، سنگاپور تایلند و ویتنام) ادامه دارد.

کاترین با بیان اینکه مبادلات تجاری بین روسیه و کشورهای آسه آن در سال گذشته (2021) نسبت به سال قبل از آن 27 درصد افزایش یافته است، افزود: در مبادلات تجاری با این کشورها از ارزهای ملی استفاده می شود.

این مقام مسئول در خصوص ارزیابی خود از نسخه فعلی مجمع اقتصادی شرق روسیه بر عدم امکان انزوای روسیه تاکید کرد و گفت: اکثر کشورهای جهان از جمله کشورهای عربی از تحریم های اعمال شده توسط کشورهای غربی علیه روسیه حمایت نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: بازارهای جایگزین غرب را برای محصولات خود باز کرده ایم

روسیه: بازارهای جایگزین غرب را برای محصولات خود باز کرده ایم