مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 09:172022-09-09اجتماعي

استقبال بی نظیر زنجانی ها از پیاده روی اربعین


مدیر کل حج و زیارت استان زنجان با اشاره استقبال بی نظیر از پیاده روی اربعین گفت: زائران توصیه های ارائه شده برای تردد را جدی گرفته و با برنامه ریزی و به صورت گروهی سفر کنند.

- ابراهیم احمدی، مدیر کل حج و زیارت استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از ثبت نام حدود 37 هزار و 600 زائر در سامانه سماح خبر داد و اظهار کرد: حدود 29 هزار و 700 تا 800 نفر از افراد ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

مدیر کل حج و زیارت استان زنجان با تاکید بر بی سابقه بودن استقبال از پیاده روی اربعین سال جاری افزود: بالا بودن آمار زائران به معنای برنامه ریزی درست برای رفت و برگشت در راستای پیشگیری از بروز مشکل است.

وی با توصیه به زائران اربعین برای برنامه ریزی دقیق تصریح کرد: مهمترین موضوع در این برنامه ریزی پیشگیری از ازدحام در مرزها است.

احدی با توصیه به زائران اربعین برای خودداری از مراجعه به مرز بدون داشتن گذرنامه گفت: زائران اربعین برای موفقیت  در عبور از مرز باید حداقل دو دز واکسن کرونا تزریق کرده باشند.

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان به آب و هوای گرم عراق اشاره و تاکید کرد: زائران اربعین پیش بینی های لازم را برای پیشگیری از گرمازدگی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بی نظیر زنجانی ها از پیاده روی اربعین

استقبال بی نظیر زنجانی ها از پیاده روی اربعین