مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 14:172022-09-09پزشكي

ایجاد هاب گردشگری سلامت در سعدآباد


تفاهم نامه ای با محوریت «گردشگری سلامت» میان رؤسای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تفاهم نامه ای با محوریت گردشگری سلامت با حضور وحید رحمتی مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد و علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی، روز پنجشنبه 17 شهریور به امضا رسید.

رحمتی در این مراسم، پیرامون جایگاه مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد به عنوان نگین گردشگری تهران گفت: روزانه قریب 2 هزار نفر و تعطیلات آخر هفته تا 5 هزار نفر بازدیدکننده داریم.

این موضوع جدا از تعطیلات مناسبتی همچون نوروز است.

در طرح نوروز امسال رکورد بازدید را با بیش از نیم میلیون نفر بازدید ثبت کردیم و میزبان طیف وسیعی از گردشگران داخلی و توریست های خارجی بودیم.

مدیر مجموعه سعدآباد ادامه داد: با این استقبال بی نظیر و ادامه روند آن در چند ماهه گذشته، به دنبال این بودیم که در راستای گردشگری سلامت، اتفاق مهمی صورت گیرد و قطعا، دانشگاه شهید بهشتی بهترین انتخاب ما برای همکاری در انجام این مهم است .

در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد آمادگی کامل داریم همه ظرفیت های گردشگری و فرهنگی و فضاهای موجود را در اختیار دانشگاه بگذاریم و برای هفته سلامت و سایر مناسبت های تقویمی مرتبط با گردشگری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد هاب گردشگری سلامت در سعدآباد

ایجاد هاب گردشگری سلامت در سعدآباد