مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 09:022022-09-11سياسي

در این موکب با فرماندهان مقاومت سلفی بگیرید+تصاویر


در موکب شهید داغر فرصت خوبی را برای تأمل در شخصیت و اینکه چطور شهدا مردانه مقابل دشمن ایستادند، را برای زوار فراهم می کند.

مردانی که از زندگی و خانواده خود گذشتند تا در زمان حیات شان دشمن غلط اضافه ای نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، وقتی قدم در مسیر پیاده روی اربعین می گذارید و به سیل خروشان زائران کربلا می پیوندید، موکب های زیادی در طول مسیر برای خدمت رسانی به زوار مشغول کار هستند.

موکب هایی که بعضا تلاش می کنند تا در طی این مسیر که سیر الی لله است یادی شود به رسم مروت، از همه کسانی که خون دادند و جان که با ارزش ترین دارایی هر انسان است، را فدا کردند تا بعد از 1400 سال واقعه مربوط به کربلا زنده تر از قبل بدرخشد و تاریخ فراموش نکند ظلم و جهالت با خاندان پیامبر(ص) چه کرد.

  به عمود 746 که برسید نمایشگاهی به نام شهید داغر برپاست.

نمایشگاهی که گردانندگان آن تلاش کردند تا با غرفه هایی همچون قرآن کریم، معرفی دشمنان امام حسین(ع)، یادآوری جرائم حزب بعث و جنایت داعش در عراق به مردمی که رهگذر این مسیر هستند بگویند امنیت و حال معنوی که امروز در این حماسه پرشور برقرار است را مدیون چه کسانی هستیم.

  همچنین غرفه های مربوط به اندیشمندان جهان اسلام، سربازان و شهدای محور مقاومت و فرماندهان مقاومت اسلامی جهان و نصب تصاویرشان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در این موکب با فرماندهان مقاومت سلفی بگیرید+تصاویر

در این موکب با فرماندهان مقاومت سلفی بگیرید+تصاویر