مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 13:472022-09-11فرهنگي

6 اثر نمایشی عاشورایی در سمنان روی صحنه رفت


6 اثر نمایشی هنری تئاتر با عنوان «نمایشگران عاشورایی» با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر نجم، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از اجرای 6 نمایش هنری ارزشمند و تئاتر آیینی با عنوان نمایشگران عاشورایی در سمنان خبر داد.

وی افزود: حمایت و توجه به تولید، توسعه و اجرای برنامه های هنری از جمله تئاتر و احیای رویدادهای هنری به ویژه پس از محدودیت و وقفه ای که شرایط کرونایی در عرصه هنر ایجاد کرد، از سیاست های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در راستای پویایی هرچه بیشتر شهری است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان ادامه داد: توجه به تئاتر و باور به نقش آفرینی اجتماعی آن، می تواند به عنوان سرمایه ای بی بدیل و روشی هنرمندانه برای انتقال مفاهیم قلمداد شود و از آن به نفع نیازهای زمانه امروز و خواسته های فردا بهره مند شویم.

نجم عنوان کرد: نمایش نجوای بندگی با هنرنمایی دختران و بانوان هنرمند سمنانی در شبستان امامزاده یحیی (ع) از دهم تا سیزدهم شهریورماه، سوگواره از سفر تا صفر از ششم تا یازدهم شهریورماه توأم با اجرای شبیه خوانی در آستان مقدس امامزاده علی بن اشرف (ع) و سوگواره شب های عاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 اثر نمایشی عاشورایی در سمنان روی صحنه رفت

6 اثر نمایشی عاشورایی در سمنان روی صحنه رفت