مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 16:022022-09-11اقتصادي

تشدید نظارت های دستگاه قضایی بر بازار کاغذ/ کشف 3500 تن کاغذ دپو شده در یک انبار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری این استان، اذعان داشت: پس از صدور حکم نهایی در خصوص پنج پرونده، محتکرین و قاچاقچیان به پرداخت بیش از 362 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.

مجتبی قهرمانی یادآور شد: بررسی ها حاکی از آن است که خلأ موجود به علت فقدان ارتباط میان سامانه های بنادر و دریانوردی، گمرکات و وزارت صمت، علیرغم صراحت قانون در این خصوص، همچنان به عنوان مهمترین چالش و مانع اساسی در برخورد با احتکار و قاچاق کالا محسوب می شود که نیازمند چاره اندیشی مسئولان ذی ربط برای حل این مشکل می باشد.

  رییس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها قرار گرفته ایم و با نیاز شدید اصناف و تولید کنندگان لوازم التحریر به انواع کاغذ روبرو هستیم، توصیه می شود؛ فعالین حوزه کاغذ هر چه سریعتر نسبت به ترخیص محموله های خود از انبارهای بنادر و گمرکات و عرضه آن به بازار اقدام کنند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با هشدار به متخلفین تأکید کرد: سازمان بازرسی، دادستانی، تعزیرات حکومتی و پلیس و نهادهای متولی، موجودی محموله های ارسالی از مبدأ هرمزگان را توسط سلسله مراتب خود به نهادهای متناظر در سایر استانها اعلام خواهند کرد تا از این طریق به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت های دستگاه قضایی بر بازار کاغذ/ کشف 3500 تن کاغذ دپو شده در یک انبار

تشدید نظارت های دستگاه قضایی بر بازار کاغذ/ کشف 3500 تن کاغذ دپو شده در یک انبار