مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 07:022022-09-12بين الملل

ادامه دست و پا زدن لاپید برای جلوگیری از احیای برجام


منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند، یاییر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش برای جلوگیری از احیای توافق هسته ای به آلمان سفر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، منابع خبری گزارش دادند لاپید در رأس هیأتی شامگاه یکشنبه برای گفت وگو با مقام های آلمانی وارد برلین شده است.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک مقام دیپلماتیک صهیونیستی که ترجیح داد نامش ذکر نشود، تایید کرد که ایران محور مذاکرات هیات اسراییلی در برلین خواهد بود.

این مقام به خبرگزاری فرانسه گفت: تداوم هماهنگی مواضع و تأثیرگذاری بر موضع اروپا مهم است زیرا آلمان نقش مهمی در این امر دارد .

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به همراه شماری از مقامهای ارشد امنیتی این رژیم قرار است روز دوشنبه قبل از بازگشت به فلسطین اشغالی با اولاف شولتز صدراعظم، آنالنا بائربوک وزیر امور خارجه و فرانک والتر اشتاین مایر رییس جمهور آلمان دیدار کند.

لاپید روز یکشنبه پیش از سفر به آلمان با تکرار دوباره مواضع این رژیم علیه دستیابی به یک توافق احتمالی هسته ای با ایران درچارچوب مذاکرات وین برای رفع تحریم ها گفت که تل آویو به دنبال جلوگیری از وقوع چنین امری است.

او افزود: اسراییل اطلاعات جدیدی را درباره فعالیت ایران در سایت های هسته ای به اروپایی ها داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه دست و پا زدن لاپید برای جلوگیری از احیای برجام

ادامه دست و پا زدن لاپید برای جلوگیری از احیای برجام