مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 11:072022-09-12ورزشي

بانوان ووشوکار قم لیگ برتری شدند


بانوان ووشوکار قم در هفته تربیت بدنی و ورزش کار خود در فصل جدید مسابقات لیگ برتر ووشو زنان باشگاه های کشور را آغاز می کنند.

- جواد محمدزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: لیگ های برتر مردان و بانوان ووشو کشور در سال 1401 در حالی قرعه کشی شدند که از استان قم تیم بانوان هیات ووشو در این مسابقات به میدان خواهد رفت و لیگ زنان از اواخر مهر کار خود را رسما شروع خواهد کرد.

وی افزود: فدراسیون ووشو رقابت های امسال لیگ برتر ووشو مردان و بانوان باشگاه های کشور را با عنوان جام وحدت برگزار می کند و بعد از قرعه کشی مسابقات در آکادمی ملی المپیک با حضور زهرا ناطقی نایب رییس امور بانوان فدراسیون، مقرر شد 6 تیم در لیگ برتر بانوان به رقابت بپردازند، بنابراین تیم بانوان قم دقیقا در هفته تربیت بدنی و ورزش که از 26 مهر تا 2 آبان است حضور در این رقابت ها را استارت می زند.

رییس هیات ووشو استان قم با اشاره به نحوه برگزاری این لیگ، عنوان کرد: مسابقات لیگ برتر مردان در دو گروه و رقابت های لیگ بانوان به شکل دوره ای برنامه ریزی شده تا در پایان تیم های برتر هر دو بخش مشخص شوند، در حالی که تیم بانوان هیات ووشو قم با تیم های فولاد مبارکه سپاهان، هیات ووشو کرمانشاه، هیات خراسان جنوبی، هیات البرز و دانشگاه آزاد اسلامی رقابت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان ووشوکار قم لیگ برتری شدند

بانوان ووشوکار قم لیگ برتری شدند