مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 20:472022-09-12سياسي

صدور ابلاغیه تبدیل وضعیت 3900 نفر از فرزندان ایثارگر شاغل در علوم پزشکی مشهد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: برای چهار هزار و 500 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در این دانشگاه، پرونده تشکیل شده که از این تعداد برای سه هزار و 900 نفر ابلاغیه جهت تبدیل وضعیت صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدی حسن زاده در دیدار رییس ستاد شاهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: استقرار ستاد شاهد در ادارات و نهاد و دانشگاه ها رفع مشکلات ایثارگری را بسیار تسهیل کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان کرد: ستاد شاهد دانشگاه علوم پزشکی در طول سال فعالیت مختلفی را حوزه های مختلف به ویژه در خصوص ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت انجام داده که قابل تحسین و تقدیر است.

وی در خصوص تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با تلاش ها و پیگیری های رییس ستاد شاهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد، برای چهار هزار و 500 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در این دانشگاه، پرونده تشکیل شده که از این تعداد برای سه هزار و 500 نفر ابلاغیه جهت تبدیل وضعیت صورت گرفته است و مابقی افراد پس از مراحل اداری، تبدیل وضعیت خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور ابلاغیه تبدیل وضعیت 3900 نفر از فرزندان ایثارگر شاغل در علوم پزشکی مشهد

صدور ابلاغیه تبدیل وضعیت 3900 نفر از فرزندان ایثارگر شاغل در علوم پزشکی مشهد