مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 12:122022-09-18سياسي

نامه 140 فعال رسانه ای به رییس قوه قضاییه


یکصد و چهل تن از مدیران مسئول، سردبیران، دبیران، خبرنگاران و فعالان رسانه ای در نامه ای خطاب به غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه، از شکل گیری فضای جدید در قوه نسبت به رسانه ها و دستورات ریاست قوه در پیگیری پرونده های مرتبط با ضرب و شتم و سوقصد به .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، متن کامل این نامه به شرح زیر است: جناب حجت الاسلام و السلمین غلامحسین محسنی اژه ایریاست محترم قوه قضاییهبا سلامدر اهمیت رسانه همین بس که در کنار قانون اساسی، مجلس و احزاب، به عنوان یکی از ارکان مردم سالاری به شمار می روند.

به طور حتم به همان میزان که رسانه ها در یک نظام سیاسی، آزادی عمل بیشتری در پرداختن به موضوعات داشته باشند، اعتماد عمومی در آن کشور به رسانه ها بیشتر و عمیق تر خواهد شد و به همان میزان که برای فعالیت رسانه ها محدودیت به وجود بیاید، مردم سالاری تضعیف و از اعتبار رسانه ها کاسته می شود.

به طور حتم حیات هر رسانه ای وابسته به خبرنگارانی است که در تحریریه آن مشغول فعالیت هستند.

آن ها هستند که سوژه ها را دنبال می کنند؛ نور به تاریکخانه ها می اندازند تا افکار عمومی را با آنچه در کشور و جهان می گذرد، آشنا کنند.

اتفاق افتاده است که خبرنگاران به واسطه پیگیری های سوژه های مختلف، مورد تهدید، ضرب و شتم و سوقصد قرار گرفته اند، اما از رسالت اطلاع رسانی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه 140 فعال رسانه ای به رییس قوه قضاییه

نامه 140 فعال رسانه ای به رییس قوه قضاییه