مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 16:422022-09-18بين الملل

آیا ترکیه از آب به عنوان سلاح استفاده می کند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «شکاف اقتصادی» در این هفته با اجرای کارلوس آلونسو، به بررسی سوء استفاده ترکیه از منابع مشترک آبی و سوءاستفاده از آب به عنوان یک سلاح در مقابل سوریه و عراق می پردازد.

- برنامه شکاف اقتصادی شبکه هیسپان تی وی این هفته به واکاوی سوء استفاده ترکیه از منابع آبی در مقابل سوریه و عراق می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، شکاف اقتصادی در این هفته با اجرای کارلوس آلونسو، به بررسی سوء استفاده ترکیه از منابع مشترک آبی و سوءاستفاده از آب به عنوان یک سلاح در مقابل سوریه و عراق می پردازد.

در این برنامه می بینیم که ترکیه با سدسازی تلاش دارد از تمامی فرصت ها و امکانات طبیعی و غیر طبیعی برای تحمیل خود به کشور های منطقه بهره ببرد.

سوریه و عراق این کشور را به قطع جریان آب رودخانه دجله و فرات متهم می کنند و در حالی است که ترکیه وعده احترام به حقوق کشور های همسایه را داده بود.

مسائل آبی برای خاورمیانه که جزء مناطق گرم و خشک جهان به شمار می آید از جمله مسائل مهم این منطقه به شمار می آید که در چند سال اخیر بر شدت و اهمیت آن افزوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ترکیه از آب به عنوان سلاح استفاده می کند؟

آیا ترکیه از آب به عنوان سلاح استفاده می کند؟