مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 10:572022-09-19اقتصادي

احیای قرارداد فولاد ایرانیان جهت تکمیل پروژه معدن خمرود با حمایت دستگاه قضایی


در ستاد استانی اجرای کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی استان کرمان مجوز به ایمیدرو می دهیم تا وارد مذاکره جدید با پیمانکار فولاد ایرانیان شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز در ستاد اجرای سیاست های کلی می دهیم تا وارد مذاکره جدید با پیمانکار فولاد ایرانیان شوند.

حمیدی اظهار کرد: همچنین این را مصوب می کنیم که پیمانکار تعهد دهد، کار را در جدول زمان بندی مورد تایید به نتیجه برساند و اگر به تعهد خود عمل نکردند باید ضرر دولت را جبران کنند و پاسخگو باشند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز اظهار کرد: پیگیری دادگستری کل استان کرمان برای رفع مسائل و مشکلات صنعت و معدن قابل قدردانی است.

سید مهدی حسینی نژاد با اشاره به اینکه معدن خمرود جزو معادنی ست که چاه های آن قبل از انقلاب حفر شده اما مانده است و نتوانسته اند پروژه را انجام دهند، اضافه کرد: معدن خمرود در ابتدا مربوط به شرکت زغالسنگ کرمان بود و بعد زیرمجموعه ایمیدرو شده است و از سال 93 فعالیت مجدد برای این معدن کلید خورد.

وی عنوان کرد: سرمایه گذار جدید می خواهند بعد از 50 سال بیایند و استخراج را انجام دهند و چهار سال کارهای خیلی خوبی را هم انجام داده اند و باید 750 هزار تن زغالسنگ را استخراج کنند که تاثیر زیادی بر تولیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای قرارداد فولاد ایرانیان جهت تکمیل پروژه معدن خمرود با حمایت دستگاه قضایی

احیای قرارداد فولاد ایرانیان جهت تکمیل پروژه معدن خمرود با حمایت دستگاه قضایی