مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 11:572022-09-19اقتصادي

درخشش شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری کرمانشاه در آسیا


رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: شرکت دانش بنیان «هایا شیمی رازی» توانسته با تولید موم صنعتی قالب گیری به اولین تولید کننده این محصول در آسیا تبدیل شده و پاسخگوی نیاز حساس ترین صنایع کشور از جمله صنایع نظامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت دانش بنیان  پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با نام هایا شیمی رازی اولین تولید کننده موم های صنعتی قالب گیری در آسیا شناخته شده است.

وی گفت: شرکت دانش بنیان هایا شیمی رازی توانسته با تولید موم صنعتی قالب گیری به اولین تولید کننده این محصول در آسیا تبدیل شده و پاسخگوی نیاز حساس ترین صنایع کشور از جمله صنایع دفاعی، نظامی، نیروگاهی و هواپیمایی باشد.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به وجود 65 شرکت دانش بنیان در استان، گفت: پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با تمهیدات و برگزاری جلساتی که اندیشیده، قرار است تا پایان سال این تعداد شرکت های دانش بنیان را به دوبرابر افزایش دهد.

وی در پایان اضافه کرد: پارک علم و فناوری استان کرمانشاه از ابتدای فعالیت تاکنون از 711 شرکت فناور حمایت کرده که این شرکت ها توانسته اند بیش از  2 هزار و 20 شغل پایدار را در سطح استان ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری کرمانشاه در آسیا

درخشش شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری کرمانشاه در آسیا