مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 13:272022-09-19سياسي

اجازه کوچک ترین اقدام علیه کشور را به دشمن نمی دهیم


تاریخ گواه است که پیشینیان ما با تمام توان و با توکل به خدا بار سنگین مسئولیت خطیر پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی را برعهده گرفتند و در 8 سال دفاع مقدس از آن سربلند بیرون آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز دوشنبه (28 شهریور) در مراسم بیستمین دوره جامع دانش پذیری دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یادآوری روزهای حماسه و خون، اظهار داشت: درود می فرستیم به شهدای دفاع مقدس و گرامی می داریم آن روزهای را که برای آزادی خواهان و حق طلبان دنیا که الگو و سرمشق آفرین است.

وی با اشاره به حضور افسرانی از فراجا در این دوره آموزشی گفت: امسال هم توفیق حضور جمعی از فراجا را در میان افسران ارتش داریم؛ فراجا یکی از بخش های خدوم پرکار و سودمند و مفید برای ملت عزیز است.

کارکنان فراجا در واقع مدافعان امنیت و نظم اجتماعی هستند که در جای جای این مملکت مشغول به خدمت به مردم هستند و ما قدردان این عزیزان هستیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خدمات و تلاش های سخت و شبانه روزی نیروهای کشوری و لشکری در ایام اربعین گفت: امسال حرکت بزرگ شبانه روزی را که دهها برابر سال های گذشته در آن خدمت رسانی شد را در عرصه اربعین حسینی شاهد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه کوچک ترین اقدام علیه کشور را به دشمن نمی دهیم

اجازه کوچک ترین اقدام علیه کشور را به دشمن نمی دهیم