مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 14:522022-09-21اقتصادي

آغاز صادرات کاتالیست ایرانی به روسیه/ اوجی: پول سوخت صادراتی به لبنان را گرفتیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به لطف و توان شرکت های فعال صنعت پتروشیمی و همچنین سازندگان کاتالیست، - آغاز صادرات کاتالیست ایرانی به روسیه/ اوجی: پول سوخت صادراتی به لبنان را گرفتیم وزیر نفت از صادرات کاتالیست مورد استفاده در صنعت پتروشیمی به روسیه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به لطف و توان شرکت های فعال صنعت پتروشیمی و همچنین سازندگان کاتالیست، برای اولین بار صادرات کاتالیست به روسیه داشته ایم.

وی افزود: در بحث محصولات پتروشیمی، بویژه صادرات کاتالیست، فعالان این حوزه این قول را داده اند که طی 4 سال آینده به خودکفایی می رسیم.

وزیر نفت تصریح کرد: در 6 ماه نخست سال جاری، نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هم از نظر وزنی و هم از نظر ارزشی، صادرات محصولات پتروشیمی ایران رشد داشته است.

اوجی ادامه داد: وزارت نفت چتر حمایتی خود را برای صنایع پتروشیمی بویژه صنایع زنجیره تکمیلی خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: به فعالان این حوزه توصیه کرده ایم تا جایی که می توانند صنایع زنجیره تکمیلی را در مناطق کم برخوردار توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز صادرات کاتالیست ایرانی به روسیه/ اوجی: پول سوخت صادراتی به لبنان را گرفتیم

آغاز صادرات کاتالیست ایرانی به روسیه/ اوجی: پول سوخت صادراتی به لبنان را گرفتیم