مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 08:372022-09-22ورزشي

تاریخچه نتایج تیم ملی ایران مقابل حریفان آمریکای جنوبی


تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ بازی های خود با 9 تیم از 10 تیم منطقه آمریکای جنوبی دیدار کرده که در این بین موفقیت های خوبی را هم به دست آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه اول مهر در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی اروگوئه، از تیم های قدرتمند آمریکای جنوبی می رود.

ایران در سال های اخیر کمتر با تیم های منطقه کنمبول به میدان رفته اما دیدار با اروگوئه که سابقه دو قهرمانی جام جهانی را دارد، می تواند تبدیل به یکی از دیدارهای مهم فوتبال ایران شود.

در این گزارش نگاهی به دیدارهای تدارکاتی ایران مقابل تیم های منطقه کنمبول یا اتحادیه تیم های آمریکای جنوبی خواهیم داشت که شامل 9 تیم می شود.

برزیل ایران یک برزیل صفر/ المپیک 1972 مونیخ یکی از پیروزی های عجیب فوتبال ایران مربوط به این دیدار است اما برزیل با تیمی متشکل از بازیکنان نه چندان شناخته شده به المپیک آمد و در دور گروهی دو شکست و یک مساوی را کسب کرد.

مجید حلوایی زننده گل ایران بود.

ایران 2 برزیل 2/ دوستانه این دیدار دوستانه در سال 1355 در شیراز برگزار شد که تیم ملی برزیل با تیم المپیک خود به ایران آمد و بازی هم با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

علیرضا عزیزی و ناصر نورایی برای ایران و اریولتو و آلبرتو برای برزیل گلزنی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخچه نتایج تیم ملی ایران مقابل حریفان آمریکای جنوبی

تاریخچه نتایج تیم ملی ایران مقابل حریفان آمریکای جنوبی