مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 14:072022-09-23سياسي

دشمن واقعی مردم ایران آمریکا، اسراییل و استکبار جهانی هستند


کسانی که به نوعی فریب خوردید بفهمید جایگاه نیروی انتظامی مهم است درحالی که این آرامش و امنیت به تلاش نیروهای مسلح ما بدست امده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهار کرد:امام حسین ع در روایتی فرمودند دشمن می خواهد خون مردم ریخته شود تا موانع سر راهشان نیز برای رسیدن به امیالشان برداشته شود،که مومن باید در این زمینه هوشیار باشد.

حجت الاسلام حجازی گفت: همه نظاره کردیم که عظمت وشکوه اربعین امسال را هیچ رسانه ای توان نمایش آنرا نداشت و هرکسی به نوعی به زوار حسینی در عراق پذیرایی و خدمت رسانی می کردند و این مهم بخشی از عظمت راه امام حسین ع است.

  وی افزود:درجریان زلزله هایتی ارتش آمریکا گزارش داد که ظرف پنج ماه 9میلیون غذا داده اما دراربعین بیش از 500میلیون پرس غذا به زوار اربعین داده شد که این اقدام بی نظیر است.

امام جمعه گچساران ادامه داد:دشمنان خیلی احمق هستند که بخواهند با مکتب عاشورا مقابله کنند و ملت عراق واقعا غوغا به پا کردند و از اقصی نقاط عالم افراد بسیاری در راهپیمایی اربعین حاضر شدند و دشمن از این جلا و جبروت عصبانی و نگران شد.

خطیب جمعه گچساران گفت:پیروزی بزرگ اسلام بر جهان کفر در دوران دفاع مقدس را به همه عزیزان تبریک عرض می کنم،جانفشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن واقعی مردم ایران آمریکا، اسراییل و استکبار جهانی هستند

دشمن واقعی مردم ایران آمریکا، اسراییل و استکبار جهانی هستند